Lugero Hungary Kft.
Podmaniczky utca 17. 3.
1065  Budapest
Azonosító szám: 26737371-2-42
Adószám: HU26737371

(továbbá, „társaság“),

termékek árusítása a https://www.deltalift.hu címen elérhető online áruházon keresztül.

1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1. A társaság (továbbá, mint „eladó”) ezen üzleti feltételei (továbbá „üzleti feltételek”) a szerződési felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit szabályozzák, amelyek a vételi szerződéssel (továbbá „vételi szerződés”) összefüggésben vagy annak alapján merülnek fel, amely az eladó és más fizikai személy (továbbá, „vevő”) között van megkötve az eladó internet boltján keresztül. Az internet bolt az eladó által működtetett www.deltalift.hu (továbbá, mint „web oldal”) címen található web oldalon van elhelyezve, és ez a web oldal felületén keresztül történik (továbbá, „internet felületű kereskedelem”).

1.2. Az üzleti feltételek nem terjednek ki azokra az esetekre, amikor a terméket megvásárló személy jogi személy vagy személy, aki az árucikkek megrendelésekor üzleti tevékenysége vagy szakmája független gyakorlásakor egy személy.

1.3. Az üzleti feltételektől eltérő rendelkezésekről a vételi szerződésben lehet megegyezni. A vételi szerződésben lévő eltérő rendelkezések előnyben vannak az üzleti feltételek rendelkezései előtt.

1.4. Az üzleti feltételek rendelkezései a vételi szerződés szerves részét képezik. A vételi szerződés és az üzleti feltételek cseh nyelven vannak elkészítve.

1.5. Az üzleti feltételeket az eladó bármikor módosíthatja vagy kiegészítheti. Ez a rendelkezés nem érinti a feltételek korábbi változatának érvényességi idején keletkező jogokat és kötelezettségeket.

1.6. Minden felhasználói adat feldolgozása Czechia területén történik.

 

  1. FELHASZNÁLÓI FIÓK

2.1. A web oldalon véghezvitt vásárlói regisztráció alapján a vásárló beléphet a saját felhasználói felületébe. A vásárló a saját felhasználói felületéről végezheti el a termék megrendelését (továbbá, „felhasználói fiók”). Abban az esetben, ha a bolt internet felülete lehetővé teszi, a vásárló egyenesen a bolt internet felületéről regisztráció nélkül is rendelhet terméket.

2.2. A web oldalon történő regisztrációkor és a termék megrendelésekor, a vásárló helyes és valós adatokat kell, hogy megadjon. A felhasználói fiókban a vevő által megadott adatokat minden módosítás után frissíteni kell. A felhasználói fiók adatait a vevő adja meg és termék rendelésekor az eladó az adatokat helyesnek értékeli.

2.3. A felhasználói fiókba való belépés a felhasználói névvel és jelszóval van biztosítva. A vevő a felhasználói fiókba való belépéshez szükséges adatokat titkosan kell, hogy őrizze.

2.4. A vevő nem engedélyezheti a felhasználói fiók használatát harmadik személynek.

2.5. Az eladó törölheti a felhasználói fiókot, ha a vevő hosszabb ideig nem használja vagy a vevő megsérti a vételi szerződésben leírt feltételeket (beleértve az üzleti feltételeket is).

2.6. A Vevő figyelembe veszi, hogy a felhasználói fiók esetleg nem áll rendelkezésre folyamatosan, különösen az Eladó hardverének és szoftverének karbantartásakor, harmadik fél hardverének és szoftverének karbantartásakor.

  1. A VÉTELI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

3.1. Az áruház internetes felületén elhelyezett termékbemutató informatív jellegű és az eladó nem köteles megkötni a vételi szerződést ezekre a termékekre.

3.2. Az áruház internetes felülete információt tartalmaz a termékekről, beleértve az egyes termékek árait is. A termékárak az Áfa-val együtt szerepelnek, és a megrendelés folyamán a szállítási költség is megjelenik, ha az ügyfél így jelöli be. Az áruház internetes felületén megadott termék árak a megjelenés napján érvényesek. Ez a rendelkezés nem korlátozza az eladónak azt a lehetőségét, hogy egyedi szerződéses feltételekkel kössön meg egy vételi szerződést.

3.3. Az áruház internetes kezelőfelülete tartalmazza a csomagolás és az áru szállításával kapcsolatos információkat is. A csomagolásról és a szállításról az áruház internetes felületén megadott információk, csak abban az esetben érvényesek, ha a termék a Magyarország területén belül van kézbesítve.

3.4. A termék megrendelésekor a vevő az áruház internetes felületén található rendelési űrlapot tölti ki. A megrendelőlap különösen az alábbi információkat tartalmazza:

  • 3.4.1 megrendelt áru (a vevő a megrendelt árukat az áruház internetes felületén található elektronikus       kosárba helyezi),
  • 3.4.2 az áruk vételárának fizetési módját, a megrendelt áruk előírt szállítási módjának részleteit és

3.4.3 tájékoztatást az áruk szállításának költségeiről (tovább ez mind együtt, mint „rendelés”)

3.5. Mielőtt a vevő elküldi a rendelést az eladónak, lehetőség van az adatok módosítására, amelyeket a vevő a rendelésbe beírt, még abban az értelemben is, hogy a vevő képes azonosítani és kijavítani az adatoknak a rendelésbe való beírásából adódó hibákat. A vevő a rendelést a „Rendelés” gomb megnyomásával küldi el. A megrendelésben megadott adatokat az eladó helyesként és valósként kezeli.

3.6. Az elküldött megrendelés a vevő olyan cselekedetének minősül, amelyikkel hibátlanul beazonosítja a megrendelt termékeket, a vételi árat, a vevő személyét, a vételár fizetési módját, és a szerződő felek számára kötelező a vételi szerződés indítványozására szolgál. A rendelés érvényességének feltétele az összes kötelező adat megadása a megrendelőlapon, ezen üzleti feltételek ismertetése a web oldalon és a vevő általi megerősítés, hogy megismerkedett ezekkel az üzleti feltételekkel.

3.7. A megrendelés kézhezvételekor az eladó e- mailben megerősíti ezt, az e- mail cím a felhasználói fiókban vagy a megrendelőlapon van megadva (tovább a szövegben „a vevő elektronikus címe”).

3.8. A rendelés jellegétől függően (termék mennyiség, magasabb vételi ár, szállítási költség), az eladónak joga van kérni a rendelés megerősítését (például, írásban vagy telefonon keresztül).

3.9. A vételi szerződés ajánlata rendelés formájában 10 napig érvényes.

3.10. Az eladó és a vevő közötti szerződéses kapcsolat a megrendelés (átvétel) átvételéből ered, melyet az eladó e-mailben a vevő e-mail címére küld, vagyis a vevő elektronikus címére.

3.11. Abban az esetben, amikor az eladó a rendelésben szereplő egyik követelményt nem tudja teljesíteni, a vevő elektronikus címére ajánlatot küld a lehetséges cseréről és megvárja a vevő véleményét.

3.12. A módosított ajánlat új Vásárlási Szerződéstervezetnek tekintendő, és a Vásárlási Megállapodás mindaddig megszakad, amíg a Vevő elektronikus levélben küldött ajánlatot nem fogadja el

3.13. A vevő belegyezik a vételi szerződés megkötésébe kommunikációs eszközökön keresztül. A vételi szerződés megkötésére használt kommunikációs eszközök költségét (internet szolgáltatás, telefon beszélgetések költsége) a vevő saját maga állja.

  1. A TERMÉK ÁRA ÉS A FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1. A termék árát és az esetleges szállítási költséget a vevő a következő képen térítheti meg az eladónak:

  • 4.1.1 készpénz fizetéssel az eladó címén;
  • 4.1.2 átutalással az eladó folyószámlájára ( tovább a szövegben, „az eladó folyószámlája”);
  • 4.1.3 átutalással fizetési rendszeren keresztül;
  • 4.1.4 bankkártyával;

4.1.5 egy harmadik fél által nyújtott hitel szolgáltatással.

4.2. A vételi árral együtt a vevő a megállapodás szerinti arányban köteles kifizetni az eladónak a szállítással kapcsolatos költséget. Ha csak másképpen nem jelöljük, továbbra is együtt értelmezzük a vételi árat és a szállítással kapcsolatos költséget.

4.3. Az eladó a vevőtől előre se előleget sem más fizetést nem kér. Ezzel nincs megsértve az Üzleti feltétel 4.6 cikkelyének rendelkezése az áruk előre fizetésére vonatkozó kötelezettséggel kapcsolatban.

4.4. A készpénzzel fizetés vagy az átvételkor való fizetés esetében az áru árát átvételkor kell kifizetni. A nem készpénzzel való fizetés esetében a termék vételi ára a vételi szerződés megkötése napjáig érvényes.

4.5. A nem készpénzes fizetés esetén a vevő köteles a termék árát a változó fizetési szimbólum megadásával együtt kifizetni. Nem készpénzes fizetés esetén a vevőnek a vételár megfizetésére vonatkozó kötelezettsége akkor teljesül, ha a vonatkozó összeget jóváírják az eladó számláján.

4.6. Az Eladó különösen abban az esetben jogosult a teljes vételár kifizetését kérni, ha a vevő részéről nem kap további megerősítést a megrendelésről (3.6. cikkely), mielőtt az árukat a vevőnek továbbítják.

4.7. Az eladónak a vevőnek adott a termék árára vonatkozó engedményeket nem lehet kombinálni.

4.8. Ha a kereskedelemben szokásos, vagy általánosan kötelező jogszabályok írják elő, az eladó a vevő részére a vételi szerződés alapján teljesített kifizetések esetén adózási iratot – számlát állít ki. Az eladó ÁFA fizető. Az adózási iratot- számlát az eladó a vevőnek állítja ki és a kifizetés után elektronikus úton elküldi a vevő elektronikus címére.

  1. ELÁLLÁS A VÉTELI SZERZŐDÉSTŐL

5.1. A vevő figyelembe veszi, hogy a törvények értelmében nem állhat el a vételi szerződéstől:

  • 5.1.1 a termék szállítójáról, akinek az ára az eladótól függetlenül függ a pénzpiac mozgásától a szerződéstől való elállás időszakában,

5.1.2 a termék szállítójáról, amely a vevő akaratának vagy személyének megfelelően lett módosítva
5.2. Az 5.1. cikkelyben említett esetben, vagy olyan esetben, amikor a vételi szerződéstől nem lehet elállni, a Vevőnek joga van a szerződéstől elállni 14 nappal nem később, az áru átvételétől számítva, amennyiben többféle áru esetében vagy a vételi szerződés több részének szállítása esetén ez az idő az áruk utolsó szállításának napjától számítódik. A vételi szerződéstől való elállást az előző mondatban meghatározott határidőn belül kell megküldeni az eladónak.

5.3. A vételi szerződéstől elállásra a vevő használhatja az eladó által szolgáltatott űrlapot. Amely az üzleti feltételek melléklete. A vételi szerződéstől való elállást a vevő elküldheti az operátor címére vagy az eladó székhelyére. A szerződéstől való elállás a kézbesítéstől esetében az üzleti feltétel 11. cikkelye érvényes.

5.4. A vételi szerződéstől való elállás esetében az üzleti feltételek 5.2 cikkelye szerint a vételi szerződés a kezdettől törölve lesz. Az árut az eladó vételi szerződéstől való elállást követő öt (5) napon belül vissza kell adni az eladónak. Ha a vevő áll el a vételi szerződéstől, akkor teljes mértékben ő fedezi a visszaszállítási költséget, még akkor is, ha az árukat nem lehet átlagos postai úton visszaszállítani.

5.5. Az Általános Szerződési Feltételek 5.2. Cikkelye értelmében történő szerződéstől elállás esetében az Eladó a Vevőtől kapott pénzeszközöket az Eladó által a Vevőtől kapott módon, a Vételi Szerződéstől való elállást követő öt (5) napon belül visszautalja. Abban az esetben, ha a Vevő visszaküldi a terméket, az Eladó köteles a Vevő összes költségét megtéríteni, ha a Vevő ezzel egyetért és ebből kifolyólag nem merül fel többlet költsége. Ha a Vevő eláll a szerződéstől, az Eladó nem köteles a pénzt hamarabb visszatéríteni, amíg meg nem kapja a visszaküldött terméket, vagy amíg a Vevő nem bizonyítja be, hogy a terméket már elküldte.

5.6. A terméken keletkezett kárból keletkezett követelést az Eladó egyoldalúan levonhatja a Vevőnek visszatérítendő összegből.

5.7. Ha a Vevő jogi személy vagy fizikai személy, és a termék megrendelésekor egy személyként jár el  az üzleti tevékenysége során vagy a szakmai tevékenységének független gyakorlásában, nem jogosult a vételi szerződéstől való elállás követelésétől. Abban az esetben, ha a Vevő megegyezik az Eladóval a termék visszatérítéséről, akkor az áru nettó összegének 15%-t kitevő lemondási díjat kell kifizetnie. Ezek a rendelkezések nem vonatkoznak a DEMO szerződés keretében történő áru szállításra.

 

  1. A TERMÉK SZÁLLÍTÁSA

6.1. Abban az esetben, ha a szállítási mód a Vevő külön kérésére van megállapítva, a Vevő viseli az ezzel a szállítási móddal kapcsolatos kockázatot és minden további költséget.

6.2. Ha az Eladó a Vételi szerződés szerint a terméket a megadott címre kell, hogy kiszállítsa, a Vevő köteles átvenni a kiszállított terméket.

6.3. Abban az esetben, ha a Vevőnek a megrendelésben feltüntetett eltérő csomagolásban vagy más módon kell a terméket kézbesíteni, a Vevő köteles megtéríteni a csomagolással és a más kézbesítési móddal kapcsolatos összes költséget.

6.4. A termék a szállítótól való átvételekor a Vevő köteles leellenőrizni a termék csomagolását és bárminemű sérülés észlelésekor a fuvarlevélben fel kell tüntetni ezt. Abban az esetben, ha a csomag sérülése a helytelen szállításból keletkezik, a Vevő nem köteles az árút átvenni, és szükségszerűen, le kell hogy fényképezze az ilyen sérülést, és a fuvarlevélbe rögzített sérülést a szállító az aláírásával erősíti meg.

  1. A HIBÁS TELJESÍTÉSSEL KAPCSOLATOS JOGOK

7.1. A szerződő felek a hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait és kötelezettségeit az általánosan kötelező érvényű jogszabályok szabályozzák.

7.2. A termék átvételéig az Eladó felelős a termék hibátlan állapotáért. Az Eladó az átvétel napjáig különösen a következő esetekben felelős a termékért:

  • 7.2.1 a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyekről megállapodtak,  megállapodás hiányában olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vevő az áruk jellegére és a reklámra vonatkozóan elvár,
  • 7.2.2 a termékek megfelelnek annak célnak, amelyeket az Eladó megadott, vagy amelyeknek az ilyen típusú árukat általában használják,
  • 7.2.3 az áruk a megfelelő mennyiségben, mértékben vagy súlyban vannak, és
  • 7.2.4 a termékek megfelelnek a jogi előírásoknak.

7.3. Az Üzleti feltételek 7.2 cikkelye rendelkezései nem vonatkoznak az alacsonyabb áron értékesített árukra olyan hiba esetén, amelynél szokásos használat miatt alacsonyabb árat állapítottak meg az áruk elhasználódása miatt, amelyek már a termék vevő általi átvételekor már meg voltak, vagy ha az az áruk jellegéből adódik.

7.4. A hibás teljesítésre vonatkozó jogokat a vevő az eladó telephelyén érvényesítheti, ahol a reklamáció miatt visszahozott termék összetételét ellenőrizni lehet. A reklamáció kezelésének időpontja attól az időponttól kezdődik, amikor az Eladó a Vevőtől átvette a terméket.

7.5. A felek további jogait és kötelezettségeit, amelyek az eladónak a hibákért való felelősségével kapcsolatosak az eladó panaszkezelési eljárása szabályozza.

 

  1. A SZERZŐDŐ FELEK TOVÁBBI JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

8.1. A Vevő a termék teljes vételárának kifizetésével tulajdonjogot szerez a termékre.

8.2. Az Eladó a kereskedelmi engedély alapján jogosult a termékkel való kereskedésre.

8.3. Ezzel a Vevő a törvény értelmében magára veszi a körülmények megváltozásának veszélyét.

  1. A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

9.1. A Vevő, aki fizikai személy, személyes adatainak védelmét a törvény biztosítja.

9.2. A Vevő beleegyezik a következő személyes adatainak feldolgozásába, valamint abba, hogy ezek a személyes adatok Szlovákia területén lesznek feldolgozva: név és vezetéknév, lakhely cím, azonosító szám, adószám, e-mail cím, telefonszám (továbbá ezek együttvéve, „személyes adatok”).

9.3. A Vételi szerződés általi jogok és kötelezettségek betartása és a felhasználói fiók fenntartása céljából a Vevő belegyezik a személyes adatainak az Eladó általi kezelésébe. Ha a Vevő nem választ más lehetőséget, akkor beleegyezik abba, hogy az Eladó kezelje a személyes adatait, valamint, abba, hogy az Eladó információt és híreket küldjön a termék újdonságokról. A személyes adatoknak a jelen cikk szerinti teljes egészében történő kezelésének engedélyezése nem olyan feltétel, amely önmagában lehetetlenné teszi az értékesítési szerződés megkötését.

9.4. A Vevő tudomásul veszi, hogy személyes adatait (a felhasználói fiókjában, a megrendelő webes felületén történő megrendelésekor) helyesen és valósan kell megadnia, és az Eladót haladéktalanul tájékoztatnia kell a személyes adatainak módosításáról.

9.5. A Vevő személyes adatainak kezelésére az Eladó harmadik személyt bízhat meg, mint adat kezelőt. Előzetes beleegyezés nélkül az Eladó a Vevő személyes adatait a szállítást végző személyen kívül más harmadik személynek nem adhatja át.

9.6. A személyes adatok nem meghatározott ideig lesznek kezelve. A személyes adatok automatizált módon elektronikusan vagy nem automatizált módon kinyomtatottan lesznek kezelve.

9.7. A Vevő megerősíti, hogy a megadott személyes adatok valósak és tájékoztatva volt, hogy ez az adatszolgáltatás önkéntes jellegű.

9.8. Abban az esetben, ha a Vevő úgy gondolja, hogy a személyes adatainak kezelése ellentétes a személyes és magánéletének védelmével, különösen abban az esetben, ha a kezelés céljából a személyes adatok pontatlanok, akkor:

  • 9.8.1 magyarázatot kérhet az Eladótól vagy az adatainak kezelőjétől,
  • 9.8.2 az így létrejött állapot eltávolítását kérheti az Eladótól vagy az adatainak kezelőjétől.

9.9. Az Eladó a Vevő kérésére a feldolgozott személyes adatokról szóló információt köteles átadni a Vevőnek. Az Eladónak joga van az előző mondatnak alapján az információ szolgáltatásért ésszerű költségtérítést követelni, amely nem haladja meg az információ szolgáltatás költségét.

  1. ÜZLETI ÉRTESÍTÉSEK KÜLDÉSE ÉS A COOKIE-K TÁROLÁSA

10.1. A Vevő beleegyezik a termékekkel vagy szolgáltatásokkal illetve az Eladó feltételeivel összefüggő információk küldésére valamint továbbá beleegyezik az Eladó üzleti értesítésének a Vevő e-mail címére való küldésébe.

10.2. A Vevő beleegyezik az ún. cookie-k tárolására a PC-jén. Amennyiben a vásárlás a honlapon lehetséges, és az eladónak a vásárlási szerződés alapján fennálló kötelezettségei teljesülnek, anélkül, hogy a Vevő ún. cookie-kat tárolna a számítógépén, a vevő bármikor visszavonhatja az előző mondatban említett beleegyezést.

  1. KÉZBESÍTÉS

11.1. Az Eladó és a Vevő kapcsolatára vonatkozó közleményeket, különösen az adásvételi szerződés visszavonását illetően, postai úton, ajánlott levél formájában kell kézbesíteni, kivéve, ha az adásvételi szerződés másként rendelkezik. Az értesítéseket a másik fél megfelelő kapcsolattartási címén kézbesítik, és úgy tekintik, hogy azokat kézbesítették, és a postai kézbesítés időpontjától érvényesek, ez alól kivétel a Vevő szerződéstől való elállás értesítése, amikor az elállás hatályos, ha az értesítést a vevőnek az elállási időn belül küldik el.

11.2. Kézbesítettnek tekintődik az az értesítés is, amelynek az átvételét a címzett elutasította, vagy nem volt átvéve a megőrzési időn belül, vagy amely mint kézbesítetlen tért vissza a feladóhoz.

11.3. A szerződő felek elektronikus úton bonyolíthatják le a rendszeres levelezést a felhasználói fiókban vagy a Vevő által a megrendelési űrlapon megadott e-mail címen illetve az Eladó web oldalán található e-mail címen keresztül.

 

  1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

12.1. Ha a vételi szerződésen alapuló kapcsolat nemzetközi elemet is tartalmaz, akkor a kapcsolat a szlovák törvényeken alapul. Ez az általánosan kötelező jogszabályok szerint nem érinti a fogyasztó jogát.

12.2. Ha az Általános Szerződési Feltételek bármelyike érvénytelen lesz vagy hatályon kívül kerül, vagy ilyenné válik, az érvénytelen záradékok helyett egy olyan rendelkezés lesz érvényes, amelyiknek az értelme az érvénytelen rendelkezés értelméhez a lehető legközelebb van. Bármelyik rendelkezés érvénytelenné válása vagy hatályon kívüli kerülése nem érinti a többi rendelkezés érvényességét vagy hatályosságát. A vételi szerződés vagy az üzleti feltételek módosítása és kiegészítése írásos módon történik.

12.3. A vételi szerződés az üzleti feltételekkel együtt elektronikus úton van archiválva és nem hozzáférhető.

12.4. Az üzleti feltételek mellékletét képezi a vételi szerződéstől való elállás űrlapja.

12.5. Az Eladó kapcsolattartási adatai: kézbesítési cím, e-mail cím, telefon.

  1. Számú Melléklet

A Vételi szerződéstől való elállás űrlap mintája

Név és vezetéknév:
Cím:
Telefon és email 20___.__________  ____.  ________________(hol)

Értesítés a vételi szerződéstől való elállásról

Tisztelt Uram (Hölgyem),

ma ________ az Önök www.deltalift.hu web üzletükön keresztül vételi szerződést kötöttünk Önökkel,
amelynek tárgya(i) ________________________, továbbá “áruk”. Tételesen az árut ma  ________ vettem át.

Mível a szerződést interneten (telefonon), vagyis távközlési rendszeren, keresztül kötöttük meg, úgy döntöttem, hogy elállok a fenti vételi szerződéstől.

Az árut külön csomagként visszaküldöm Önöknek és elvárom, hogy a feltüntetett vételi árat ______- HUF a vételi szerződéstől való elállás értesítésének kézhezvételétől 14 naptól nem később  a _________________ számú bankszámlámra utalják vissza.

Üdvözlettel
……………………………………….
(saját kezű aláírás)

Melléklet:
A vásárlási nyugta másolata